Specjaliści

Motilo - Centrum Terapii i Edukacji

Katarzyna Brożek

Katarzyna Brożek

Logopeda i neurologopeda
Logopeda i neurologeda, pedagog przedszkolny i wczesnoszkolny, doradca zawodowy. Pracuje z dziećmi i dorosłymi z różnymi zaburzeniami komunikacyjnymi, m.in. opóźnionym rozwojem mowy, wadami wymowy, dysleksją, afazją.

W swojej pracy wykorzystuje wieloletnią praktykę zawodowa wzbogacając terapię o elementy dostosowane do indywidualnych potrzeb pacjenta. Najczęściej pracuje z dziećmi we wczesnym dzieciństwie, wieku przedszkolnym oraz młodszym wieku szkolnym. Dzięki pracy w żłobku jako wychowawca i psycholog zdobyłam cenne doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku rozwojowym.

Stale poszerzam swoją wiedzę w obszarach związanych z logopedią, psychologią i neurobiologią, aby prowadzić skuteczną, opartą na najnowszych badaniach terapię.

Katarzyna Brożek
Izabela Mogilska

Izabela Mogilska

Logopeda
Jestem logopedą z ponad 3 letnim doświadczeniem pracy z dziećmi z wadami wymowy ( głównie rotacyzmem, sygmatyzmem), niepłynnością mowy a także wadami zgryzu. Przeprowadziłam skuteczne około 3 -6 miesięczne terapie w celu uzyskania prawidłowej, płynnej artykulacji w tzw. mowie spontanicznej. Posiadam roczne doświadczenie pracy jako terapeuta zajęciowy oraz neurologopeda pracy i zajęć z osobami dorosłymi z afazją, dysfagią, które utraciły umiejętność komunikacji werbalnej na skutek urazów oraz schorzeń neurologicznych. Metody, narzędzia i techniki pracy dobierane są indywidualnie do każdego podopiecznego według potrzeb.

Izabela Mogilska
Kinga Kusiak-Witek

Kinga Kusiak-Witek

Pedagog specjalny i logopeda
Kinga Kusiak-Witek, doktor nauk społecznych kierunek pedagogika. Doradca metodyczny MCDN - Ośrodek w Tarnowie Adiunkt Akademii Tarnowskiej, Pedagog specjalny i logopeda. edukacji przedszkolnej i kształcenia specjalnego. Specjalista i edukator w zakresie komunikacji werbalnej. wyróżniona Ogólnopolską Nagrodą "Złote Ogniwo" dla Profilaktyka Roku 2023. Dr Kinga Kusiak-Witek Pracuje metodami: Carla Orfa, Jagody Cieszyńskiej, Drama logopedyczna

– wykorzystanie elementów teatru, odgrywanie ról, ćwiczenia dykcje i intonacyjne poprzez zabawę w scenki – świetna metoda na rozwój płynności i ekspresji mowy.

Terapia przez sztukę (arteterapia logopedyczna)

– dziecko tworzy prace plastyczne, opowiada, nazywa, opisuje – rozwijamy mowę przy okazji twórczych aktywności.

Zabawy sensoryczno-artykulacyjne

– łączenie ćwiczeń logopedycznych z bodźcami dotykowymi (np. masaż logopedyczny, dmuchanie, zabawy z pianką, plasteliną), co wzmacnia efektywność terapii.

Logorytmika

– połączenie rytmu, muzyki i ruchu z ćwiczeniami artykulacyjnymi. Pomaga rozwijać koordynację, tempo mowy i automatyzację głosek.

. Metoda „logopedycznej walizki skarbów”

– każde zajęcia to niespodzianka! W walizce znajdują się pomoce tematyczne (np. pacynki, karty obrazkowe, rekwizyty), które angażują dziecko i wzmacniają koncentrację.

Dzięki temu dzieci uczą się skutecznie, naturalnie i z uśmiechem